24 Ağustos 2017 Perşembe

Out Of The Woods - Taylor Swift

Herkese merhaba! 
Size en sevdiğim müzik klibinden bahsetmek istiyorum: Out Of The Woods - Taylor Swift



Klip "She lost him." cümlesinin gösteriminden hemen sonra başlıyor.




Klipte sevdiği adamı kaybettikten sonra birçok zorluklar ve acı çekmeye başlayan bir kadını izliyoruz. 




 Acı çekiyor, acı çekiyor ve acı çekiyor.










Kaçmaya çalışıyor. Acılarından, hayal kırıklıklarından, belirsizlikten... Canavar sandıklarından...



Ancak daha sonra fark ediyor, canavar sandıklarının aslında sadece birer ağaç olduğunu...



"Canavarların sadece ağaçlar olduğu ortaya çıktı."




Acının onu zayıf kılmasına izin vermek yerine çok daha güçlü kılmasına izin veriyor.
Güçleniyor, güçleniyor ve güçleniyor.




Bu klibin en sevdiğim yanı da ne biliyor musunuz?
 Bu klip sadece aşkla değil, aynı zamanda hayatla da özdeşleşiyor... Hepimizin hayatı öyle değil mi? Her zaman acı çektiğimiz zamanlar oluyor. Bir şekilde acıyla baş etmemiz gereken zamanlardan bahsediyorum. Ateş, su, buz ve hava olarak kategorilendirebileceğimiz dönemler geçiriyoruz.




Acının bizi zayıf ya da güçlü kılmasına izin vermek de bizim seçimimize kalıyor. Tamamıyla bizim seçimimiz.




"Kız oğlanı kaybetti ama kendini buldu. Ve bu bir şekilde, her şey demekti."

Klibin bu sözlerle sona erdiğini görüyoruz.




Evet... Ya tüm bu karmaşıklığın içinde kendimizi buluruz ya da sonsuza kadar kayboluruz. Seçim tamamıyla bize ait. Her zamanki gibi.




"Dünyanın geri kalanı siyah ve beyazdı ama biz çığlık atan renklerdik."




İşte, benim bu evrendeki en sevdiğim klip. Umarım şimdi nedenini daha iyi anlıyorsunuzdur. 

Not: Bu arada Taylor Swift uzun zamandan sonra müzik dünyasına geri dönüyor. Yarın ilk teklisini yayımlayacak Allah'ın izniyle. :) Dinlemek için sabırsızlanıyorum. ^_^


Öyleyse sizin için kendinizi bulacağınız güçlü bir hayat temenni ediyorum. Bol güçlü günler dilerim! ^_^

15 yorum:

  1. Taylor Swift'i pek sevmem ama öyle güzel yazmışsın ki merak ettim izleyeceğim şimdi 🎸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelynka,
      Umarım severek izlersin! :) İzlediysen görüşlerini kısaca alabilir miyim lütfen? Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
    2. Beklediğimden güzel çıktı. Uğraşıldığı belli ve o arkada dansçı kızlar, 1-2 güzel araba ile çekilen kliplerden olmadığı için de çok memnun oldum. Kurtları görünce de Game of Thrones aklıma geldi tabii :p Ama nedense bu kızı sevemiyorum bitürlü.

      Sil
  2. Klibi şu an izledim, güzelmiş ama şarkısı pek benim tarzım değil :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      Klibi sevmene sevindim! ^_^ Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  3. Dediğiniz gibi,klip harika,zaten sevdiğim bir şarkı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel Ezimova,
      Hemfikir olmamıza sevindim. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  4. Ben de Taylor'un I Knew You Were Trouble şarkısının klibini çok severim. Aynı şekilde bad blood ve blank space'in klipleri de bir o kadar güzeldir.
    Taylor hayranlığım yoktur ama bazı şarkıları bazı klipleri yeri ayrı her zaman. Güzel bir yazı olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma Başar,
      Yazıyı beğenmene sevindim. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  5. ay ben taylora bayılırım yaaa eskiden beriiii. bu vidyoyu ben de artık defalarca izlerim ivit haklısııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      Yuppiii, Taylor ortak noktamız o halde Deep! ^_^ Ben de bayılırım. :) Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! ^_^

      Sil
  6. Senin anlatımın klipten daha güzel bence :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      Yaa, bu nazik yorumun için çok teşekkür ederim! ^_^ Fikrini belirttiğin için ayrıca teşekkür ederim! :)

      Sil
  7. Şarkının tempo kazandığı bölümler çok hoşuma gitti. Vokallere bayıldım...
    Yabancı dildeki müzikleri yıllar önce çok dinlerdim. Şimdilerde yenilerden pek haberim olmuyor. Olsa bile artık aklımda kalmıyor. The Final Countdown, La isla bonita, big in Japan devrinde kaldım anlayacağın. 80'ler yani :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.filmgundemi.com
      Şarkıyı beğenmene sevindim. :) 80'ler de iyidir. ^_^ Fikrini belirttiğin için teşekkür ederim! :)

      Sil